Latest News
Monday, October 14, 2024

HIDUP INI KERAS

 Assalamalaikum,

Pertama sekali aku nak mohon maaf kepada semua yang mengenali diri aku ni..


Lama menyepi bukan lah tiada... cuma tidak munculkan diri.. aku anggap dunia blog ni sudah terkubur dan tidak relevan lagi buat orang macam aku ni. Mungkin banyak faktor yang boleh buat aku jadi macam ni..



Mungkin Introvert barangkali, entahlah... aku rasa hampir beberapa tahun aku tak menulis. Bukan tak ada minat.. tp aku rasa macam aku tak layak lagi dah berada dalam dunia blogger ni... hidup segan mati tak mahu..


Tulisan aku ni pon belum tentu orang nak baca....banyak perkara yang terjadi dalam hidup aku. Aku takde tempat nak mengadu... tengok laptop pon berabad tak di ON lalu aku teringat kat Blog.


saja je aku update... sebab aku rindu kawan2 aku yang pernah berada dalam dunia yang sama dahulu.

walaupon aku rasa keadaan tu takkkan berulang lagi. takpelah..aku jadikan penulisan ni sebagai pelepas kerinduan ni...

tak jadi nak tulis panjang... dah lah serabut otak pikir hal dunia...


wassalam..

jumpa lagi dilain masa



INCOMING SEARCH TERM :

Next
This is the most recent post.
Older Post
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: HIDUP INI KERAS Rating: 5 Reviewed By: Blogger2u