Latest News
Sunday, July 11, 2021

Lupa Aku Ada Blog

 Salam hormat, sekian beberapa tahun tak buka blog sendiri akhirnya aku berjaya buka dan update. Horeyyyy... hhhahahah... bukan apa, aku terlupa yang aku pernah ada blog..


Buka  blog ni pon sebab masa aku skroll Instagram aku nampak orang post dia update blog.. nahhh aku try login tak berjaya sebab lupa password email... last2 aku recover je "forgot password"


So aku buat post ni mana tau kot2 lupa dah macam mana nak updated blog heheheh... maka terlahirlah posting ni walaupon aku tau memang takkan ada orang akan baca...


Gambar tu takde kena mengena pon.. tu gambar Tablet aku punya wallpaper je.. nak jadi cerita sebenarnya saje je nak test  fizikal keybords dia ni je.. sebab masa sampai hari tu lepas  aku cucuk tak fungsi... nak return mintak tukar malas pulak sebab nak kena tanggung kos postage pulak...



Bukan pasal kos, tapi aku ni bukan jenis penyabar.. so aku try cari solusi dia... so gigih aku mencari masalah dia.. rupangya adapto micro usb - type C tu punya problem... so menjalarlah aku cari kedai aksesori handphone... haram memang takde pon yang buka sebab PKP ni...



jadi aku beli banyak2 kat shoppe dan try satu persatu.. kalau  beli satu kang takut jadi masalah yang sama..  so belilah banyak2... seller dari Johor... kena lah tunggu... tapi Alhamddulillah... semalam order esok sampai... so aku try semuanya boleh pakai... 




Murah je Tablet Samsung cap ayam ni aku beli... Samsung Tablet Import set... completed set macam dalam gambar kat atas tu cuma RM300  lebih je.. siap dapat free gift lagi.. dapat jam, screen protector, touch pen dengan adaptor micro usb to type C (yang aku kata rosak tu)..


Bukanlah saja2 aku nak beli... sebab timing Google Meet budak2 di sama.. so bolehlah guna Tablet ni untuk PDPR .. boleh guna google meet dengan classrome... saiz pon 10.5 inchi not bad lah... cuma camera je lah outttttt..... kamera belakang ok lagi.. kalau kamera depan macam dok dalam gelap... heheheh 2mpxl je... tapi tak pe sebab kelas tak pakai camera pon...


oklah tu jelah celoteh aku kalai ni... so jumpa lagi 2-3 tahun akan datang heheheh....



INCOMING SEARCH TERM :

lupa aku ada blog
Next
This is the most recent post.
Older Post
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Lupa Aku Ada Blog Rating: 5 Reviewed By: Blogger2u