Latest News
Thursday, June 08, 2017

Tampil Menawan Dengan Koleksi Raya CIRGARO APPAREL

Tampil Menawan Dengan Koleksi kebaya Raya Di CIRGARO | Salam hormat semua dan selamat menjalani ibadah Puasa. Macam mana baju raya dah beli belum? mesti ada yang dah beli dan ada yang masih belum berkesempatan nak pergi shopping kan? sibuk sangat kerja sampai lupa nak shopping raya kan?. Shopping sekarang dah mudah sebab tak perlu lagi nak bersesak-sesak ke pasaraya lagi dah, semuanya di hujung jari anda.

Duta Kebaya Raya 2017 Cigaro
Mawar Rashid - Duta kepada Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro
Sebenarnya saya nak bagitahu satu laman membeli-belah di atas talian iaitu Cirgaro Apparel yang mana kalau korang nak shopping baju raya semuanya ada di sini. Tak kiralah samada Jubah lelaki, Kurta lelaki, Kebaya wanita mahupun koleksi kanak-kanak. Kalau korang nak tengok semua koleksi raya 2017 Cirgaro korang boleh terjah di sini [NEW ARRIVAL]

Duta Kebaya Raya Cirgaro Apparel

Kenal tak pelakon Mawar Rashid dalam cerita Suamiku Paling Sweet? mesti kenal kan? Kalau korang nak tahu Cirgaro Apparel menampilkan Mawar Rashid yang akan menjadi Duta kepada Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro.

Menurut Cirgaro:
Pemilihan Mawar Rashid selaku duta Cirgaro Apparel selari dengan konsep dan "design language" Koleksi Raya Wanita 2017 yang berkonsepkan fresh dan moden.
Ramai yang tidak mengetahui bahawa Mawar Rashid merupakan peminat busana Cirgaro Apparel sejak dulu lagi. Mengikut kata Mawar Rashid, peluang menjadi duta Cirgaro Apparel disambut dengan hati yang sangat terbuka.

10 Warna Pilihan Kurung Kebaya Queen Cirgaro

Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro Apparel yang dilancarkan pada kali ini akan menampilkan 10 warna pilihan dalam Kurung Kebaya Queen manakala 4 warna pilihan pula ditawarkan dalam kategori Kurung Moden Peplum Neo.

KEBAYA QUEEN ORANGE CIGARO
Kebaya Queen Orange

KEBAYA QUEEN AQUA FRESH CIGARO
Kebaya Queen Aqua Fresh
Baju Kurung Kebaya menjadi pilihan Cirgaro Apparel design klasik ini diberi nafas baru dengan pengunaan fabrik yang premium dan eksklusif. Gubahan design Baju Kurung Kebaya Cirgaro Apparel di buat oleh lady boss kami @hanaelwena.

Tampil Menawan Dengan Koleksi Kebaya Raya CIGARO
Dari kiri : Kebaya Queen Gold dan Bronze 

Pemilihan pattern baju kurung kebaya untuk koleksi Raya Cirgaro Apparel disebabkan baju kurung kebaya merupakan salah satu design baju kurung yang evergreen dan diminati oleh golongan muda atau tua sepanjang zaman. Ianya juga mudah digayakan dengan hiasan doko besi.

Cirgaro apparel juga tidak ketinggalan dalam mengikuti design terkini dan trending baju kurung moden yang digilai oleh semua peminat baju kurung di Malaysia. Baju Kurung Moden Peplum telah di pilih untuk Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro Apparel.

Koleksi Kebaya Queen Cigaro Apparel
Koleksi Kebaya Queen Cirgaro Apparel

Koleksi Kebaya Queen Cirgaro Apparel
Koleksi Kebaya Queen Cirgaro Apparel

Baju Kurung Peplum ini turut direka khas oleh lady boss kami @hanaelwena. Tona warna gelap dipilih supaya ianya mudah dipadankan dengan koleksi Kurta NEO dan Koleksi Kurta Kurta Neo Kids.

Masalah Saiz Baju Raya?

Kalau nak shopping online ni selalunya kehendak kita selalu terbantut bila saiz yang kita nak tu tak ada kan? Tapi tidak di Cirgaro Apparel kerana Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro terdapat dalam semua saiz dari saiz S sehinggalah XXXL. Selain itu Cirgaro tawarkan 14 warna pilihan untuk para pelanggannya.

Sedondon dengan Koleksi Raya 2017 Cigaro Apparel
Sedondon dengan Koleksi Raya 2017 Cirgaro Apparel
Semua potongan Baju Kurung Moden Cirgaro mengambil kira saiz wanita-wanita di Malaysia , dimana perhatian lebih diberikan kepada potongan yang selesa tanpa mengabaikan "perfect fit" apabila seseorang itu memakai busana Baju Kurung Moden Cirgaro.

Mengenai fabrik pula, Busana Raya Wanita Cirgaro mengunakan fabrik yang sama seperti dalam Koleksi Raya Lelaki Cirgaro dimana Fabrik yang digunakan adalah "proven" dalam keselesaan apabila memakai dan turut juga mempunyai nilai eksklusif yang sangat tinggi.

Koleksi Family Set Cirgaro

Apa yang lebih menarik dan unik mengenai Koleksi Raya Cirgaro Apparel adalah ianya sebenarnya dihasilkan dalam "Family Set" iaitu terdapat koleksi Jubah dan Kurta Lelaki, Baju Kurung Moden, Kurta kanak-kanak serta Baju Kurung Moden Kanak-kanak yang sedondon turut ditawarkan dalam pakej harga yang sangat menarik. Kalau nak sedondon raya nanti rasanya tak perlu susah lagi kat mana nak cari kan? semuanya ada Cirgaro.

Family Set - Koleksi Raya Cirgaro Apparel
Family Set - Koleksi Raya Cirgaro Apparel

Family Set - Koleksi Raya Cirgaro Apparel
Family Set - Koleksi Raya Cirgaro Apparel

Family Set - Koleksi Raya Cirgaro Apparel
Family Set - Koleksi Raya Cirgaro Apparel

Untuk pengetahuan semua , fabrik-fabrik Cirgaro Apparel merupakan sangat eksklusif dimana tiada jenama tempatan yang lain mengunakanya. Kedua-dua corak printed embossed di fabrik (kurung moden queen dan kurung moden Neo) merupakan corak yang dihasilkan secara in house oleh Cirgaro Apparel.



Kalau korang berminat nak tahu info lanjut atau nak dapatkan Koleksi Baju Raya daripada Cirgaro Apparel korang bolehlah ke www.cirgaro.com dan kalau korang nak pergi terus ke butik diorang korang boleh je Waze "Cirgaro Apparel" atau guna Google Maps [GO]. Waktu operasi mereka bermula jam 10 pagi dan ditutup jam 10 malam.

Alamat : Lot F4A, First Floor,, Plaza Shah Alam,, No. 2, Jalan Tengku Ampuan Zabedah, Seksyen 9, 40000 Shah Alam, Selangor
H/p: 0132028386


INCOMING SEARCH TERM :

Koleksi Raya CIRGARO APPAREL, koleksi raya 2017 Cirgaro, Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro, Baju Kurung Moden Peplum, MAwar RAshid Dita Kebaya
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

2 comments:

  1. set family tu kalau beli dapat 3 pasang ke mcna?

    ReplyDelete
  2. Excellent article. Very interesting to read. I really love to read such a nice article. Thanks! keep rocking. pirate clothing brand

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Tampil Menawan Dengan Koleksi Raya CIRGARO APPAREL Rating: 5 Reviewed By: Blogger2u