Latest News
Friday, October 21, 2016

Shopping Online Murah di EZBUY

Shopping Online Murah di EZBUY | Membeli secara talian (online shopping) adalah satu perkara tidak asing lagi pada masa kini. Di era serba pantas ini ketiadaan masa kerana kekangan bekerja membuatkan kita tidak berkesempatan untuk keluar untuk membeli-belah. Kini tidak lagi menjadi penghalang kerana anda boleh membeli secara talian, semuanya di hujung jari anda.

Shopping Online Murah di EZBUY
Shopping Online Murah di EZBUY - Syiok Berbelanja


Pengenalan ezbuy
Memperkenalkan satu laman web shopping online yang kian meningkat naik iaitu ezbuy.my. EZbuy Holdings Limited adalah syarikat yang menggerakkan laman shopping online ini sejak 2010 lagi. Kini ezbuy telah mendapat tempat di Malaysia di mana mereka menyediakan perkhidmatan membeli secara talian dari negara China, Taiwan, USA dan lebih dari 500,000 rakyat Singapura, 50,000 dari Malaysia, Australia dan juga Thailands.

laman web shopping online ezbuy
Laman utama ezbuy.my

Harga Murah Di ezbuy

Dari pengamatan saya ezbuy menawarkan harga lebih murah berbanding laman web shopping lain mengikut kategorinya  tersendiri. Selain itu laman web shopping online ini menawarkan pelbagai variasi barangan antaranya seperti berikut ;
  • Women's Clothing
  • Men's Clothing
  • Toys, Mother & Kids
  • Shoes, Bags & Accessories
  • Home & Garden
  • Beauty & Health
  • Sports & Outdoors
  • Office & Stationery
  • Automotives
  • Mobiles & Tablets
  • Dan banyak lagi

Antara yang di tawarkan di ezbuy adalah anda akan di beri voucher sebanyak RM15 untuk setiap pendataran akaun di laman web tersebut.

Sebagai seorang jurugambar, saya lebih tertarik dengan barangan yang berkaitan dengan fotografi. Apa yang saya jumpa di ezbuy ini sangat mengujakan, iaitu "prop" atau barangan hiasan untuk hiasan belakang (background) "photobooth". Barang hiasan berkenaan ialah Wedding Wall Flower Decor 50 Pieces

Wedding Wall Flower Decor 50 Pieces ezbuy
Wedding Wall Flower Decor 50 Pieces dari ezbuy

Tak sangka, prop yang cantik ini sangat murah dan cantik. ianya sesuai di gunakan untuk sesi fotografi di majlis-majlis seperti perkahwinan (wedding), sambutan hari lahir, dan majlis-majlis keraian. Harganya cuma RM 32.68 sahaja untuk 50 (pcs) kumtum bunga. Untuk melihat produk berkenaan sila klik link yang di berikan di atas.

Wedding Wall Flower Decor 50 Pieces ezbuy
Wedding Wall Flower Decor 50 Pieces dari ezbuy


Kos Penghantaran Murah ezbuy

Apa yang membuatkan membeli secara talian di ezbuy lain dari yang lain adalah kos penghantarannya yang murah iaitu RM4.50/500g & No Agent Fee. Jika anda ingin berjimat kerana gemar membeli-belah, di ezbuy ada menyediakan perkhidmatan penghantaran secara "flate Rate" yang di panggil Prime Service.

Kos Penghantaran Murah dengan Prime service ezbuy
Kos Penghantaran Murah dengan Prime service - ezbuy

Prime Service adalah satu sistem penghantaran yang diperkenalkan oleh ezbuy, yang mana kos penghantaran cuma RM8.80 walaupun anda membeli banyak-banyak barang sekali gus. Untuk menikmati penjimatan kos penghantaran ini anda di nasihatkan melanggan Prime Service ini dengan yuran tahunan sebanyak RM188.00 dan RM18.80 untuk sebulan (trial).

cara mendaftar prime service ezbuy
cara mendaftar prime service ezbuy


Jadi sekiranya anda beniat untuk membeli barangan dengan kuantiti yang banyak atau barangan yang berat seperti perabut dan sebagainya, membeli Prime Service ini bukanlah satu pelaburan yang merugikan jika dibandingkan dengan kos sebenar penghantaran khususnya barangan dari luar negara. Untuk ketahui maklumat lebih terperinci tentang perkhidmatan ini anda boleh baca di sini [Prime Service].

Kos penghantaran ezbuy
Kos penghantaran ezbuy

Tawaran Diskaun Dan Voucher Penghantaran

Di sini saya ingin  memberitahu bahawa ezbuy ada menawarkan sebanyak 15% potongan kos penghantaran dengan hanya memasukkan kod ini [ezship15] ketika anda check out untuk barangan yang dibeli. Selain itu juga, seperti yang telah saya terangkan diatas, anda juga akan mendapat voucher PERCUMA sebanyak RM15 untuk setiap pendaftaran yang dibuat. Untuk mendaftar sila klik di sini [REGISTER & GET FREE RM15 VOUCHER].



Oleh yang demikian, secara kesimpulannya selain daripada menikmati harga barangan/produk yang lebih murah, anda jugak dapat berjimat untuk kos perhantaran yang ditawarkan. Jom Shopping Online Murah di EZBUY.MY!!


INCOMING SEARCH TERM :

Shopping Online Murah di EZBUY, Kos Shipping murah ezbuy, ezbuy murah
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

3 comments:

  1. Zaman sekarang ni memang prefer shoping online je.. Mudah.. Jimat masa, tenaga semua.. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. saja je kan nak bagi aku tak nak keluar rumah?

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Shopping Online Murah di EZBUY Rating: 5 Reviewed By: Blogger2u