Latest News
Saturday, August 22, 2015

BARAKA Susu Kambing Terbaik

BARAKA Susu Kambing Terbaik | Susu Kambing lebih baik daripada susu lembu antara ungkapan awal yang ingin Blogger2u (B2U) utarakan. Persepsi ini bukan sahaja untuk menguatkan ungkapan tersebut bahkan kajian mendapati molekul Susu Kambing (BARAKA) hampir sama menyerupai susu ibu.

BARAKA Susu Kambing
Antara 4 perisa BARAKA Susu Kambing di Pasaran



Pengenalan BARAKA Susu Kambing
Susu Kambing BARAKA keluaran Mozac Medicare Sdn Bhd ini baru saja di perkenalkan dan mula berada di pasarkan tempatan. Hasil daripada pengalaman sejak penubuhan Syarikat Mozac Medicare (MMC) ini, ianya mula mengorak langkah dengan membangunkan Susu Kambing BARAKA ini, yang mana berlokasi di Halal HUB Serkam Melaka. Berdasarkan pengalaman dan kajian kini MMC dapat mengevolusikan susu kambing tanpa bau hamis kambing. Dengan revolusi ini sedikit sebanyak dapat mengubah persepsi negatif terhadap susu kambing ini terhadap masyarakat kita terutamanya masyarakat melayu.


Variasi Susu Kambing BARAKA dan Khasiat
Susu Kambing BARAKA membuat pengenalan dalam 4 perisa iaitu Susu Kambing BARAKA Kolagen, Susu Kambing BARAKA Coklat, Susu Kambing BARAKA Strawberi dan juga mengekalkan variasi atau perisa Susu Kambing asli.

Penambah baikkan variasi Susu Kambing BARAKA ini di lakukan dengan menambah Prebiotik Insulin di dalamnya bagi membantu 6 kali ganda lebih daripada biasa. Insulin makanan (dietry fiber) ini juga membantu peyerapan nurtrien atau khasiat yang ada di dalam Susu Kambing BRAKA ini. Susu Kambing ini mempunyai varien yang tinggi berbanding Susu kambing yang berada di pasaran di dalam kelas khasiatnya.

Bagi Susu Kambing BARAKA Kolagen, selain dari prebiotik insulin dan kalsium yang tinggi, ianya di perkaya dengan marin kolagen yang bertindak memperbaiki replikasi sel-sel baru bagi menganjalkan kesihatan kulit serta tubuh untuk kelihatan lebih muda dan menarik.

Manakala bagi Susu Kambing BARAKA Strawberi dan Coklat pula, selain insulin dan kalsium yang tinggi, ianya di perkaya dengan DHA bagi merangsang sel-sel minda. Sementara itu Susu Kambing BARAKA Asli ianya mengadungi kalsium yang paling tinggi di antara kesemua variasi Susu Kambing BARAKA.

Susu Kambing Terbaik BARAKA
Variasi Susu Kambing Terbaik BARAKA



Ais Krim BARAKA dan Ais Blended
Seiring dengan perubahan masa, kini MMC memperkenalkan ais krim dan ais blended daripada Susu Kambing Kolagen yang mana seperti yang kita sedia maklum kandungan kolagen dan insulin membuatkan Ais Krim BARAKA dan Ais blended ini lebih berkhasiat.


BARAKA Beauty Drink
Bagi yang mementingkan kesihatan, BARAKA menghasilkan produk yang di beri nama "BARAKA BEAUTY DRINK" iaitu produk minuman Strawberi Kolagen sebagai alternative kepada mereka yang mempunyai masa yang terhad untuk bersenam atau beriadah kerana kekangan kerja.

Produk BARAKA Beauty Drink yang difomulasikan dari marine kolagen disamping serat anggur, yang mana amat sesuai bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan dan mencantikkan kulit secara tidak langsung.


BARAKA Di Iktiraf
Keyakinan terhadap produk BARAKA tidak perlu di ragui lagi kerana ianya telah di iktiraf oleh HALAL dan MeSTI. Segala penghasilan produk BARAKA melalui proses dan piawaian kualiti yang sangat ketat bagi memastikan kualiti agar sentiasa terbaik. Untuk pengetahuan anda kesemua produk BARAKA tidak mempunyai gula bagi sesuaikan dengan misinya iaitu "Tasty Yet Healthy" dan terjamin keasliannya.


Pasaran Produk Susu Kambing BARAKA
Kini produk Susu Kambing BARAKA (650 gram) boleh dapati di seluruh rangkaian Pasaraya GIANT, Cold Storage dan juga Merchato di Semenanjung Malaysia. Sementara bagi produk pek pengenalan (375 gram) ianya di jual secara talian (online) di facebook dan instagram.


Hubungi BARAKA Secara Talian.
Untuk menghubungi atau pertanyaan lanjut tentang Produk Susu Kambing BARAKA sila rujuk butiran di bawah:



Demi kesihatan dan kecantikan seisi keluarga Susu Kambing BARAKA adalah yang terbaik untuk anda.


INCOMING SEARCH TERM :

BARAKA Susu Kambing Terbaik, Susu Kambing BARAKA, susu kambing, kolagen BARAKA, Baraka Susu Kambing Segera, BARAKA
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

3 comments:

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: BARAKA Susu Kambing Terbaik Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa