Latest News
Wednesday, December 26, 2012

Pencarian Bloglist Januari 2013 by Nurfara Hani

Assalamualaikum.. ehem...ehem... dalam pada aku dok menjalar sana sini.. banyak sampah sarap yang terperangkap dalam banjir... masa aku dok kutip sapah sarap tu tiba-tiba aku di sapa oleh seorang blogger wanita yang cantik manis lemak berkrim di sukai ramai...

"Abang...abang ni Potia Casadelarossa kan"...
Iye saya lah tu aku menjawab...

Eh!! jom join segmen saya nanti dah join bagitau saya ok... nanti saya bagi IPAD kat abg sorang je... tapi jangan bagitau orang lain...

Ok! abang join sekarang jugak... ekekekeke...

Semua cerita-ceriti aku tipu jek...

Ni ha... nak support adik-adik kita ni yang buat segmen PENCARIAN BLOGLIST JANUARI 2013 by Nurafa Hani.
Salah satu syarat dia kenalah pasangkan Banner comel ni kat blog dia... eh!!! silap!!! bukan pasang kat blog dia... tapi kat blog korang lah... apa daaa...... ni banner dia yg lawa tu dan minta di terjah...

Pencarian Bloglist Januari 2013 by Nurfara Hani 
Cantik dan comel gitu banner dia kan? kalau nak join klik lah banner tu tanda sokongan atau ke link ini --> http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/pencarian-bloglist-januari-2013.html untuk membaca syarat-syarat peryertaan segmen ni.

Ingat segmen ni tamat pada 26 DISEMBER 2012 (12.00p.m)


INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

8 comments:

  1. hahaaha.. aku hampir2 terpedaya mula2.. kalau betul tu bro, dah dapat ipad dah tu.. wah.. rezeki terpijak..hehehe

    ReplyDelete
  2. Thanks sudi join:)senarai peserta telah di update. Jom terjah yang lain. Best story mule2 tu. Tergelak sorang2 ni.,

    http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/senarai-peserta-bloglist-januari-2013.html

    ReplyDelete
  3. goodluck...smoga makin bertambah2 pembaca di blog ni ye...aamiin...kamu dh popular dr ct...hehe

    p/s:bila masa pulak ct popular ni..haha *perasan pulak :D

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Pencarian Bloglist Januari 2013 by Nurfara Hani Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa