Latest News
Friday, November 02, 2012

Typo Friday #1

Typo Friday atau lebih dikenali sebagai hari jumaat salah taip bersepah-sepah adalah merupakan idea adik tiri aku MK Syahir untuk entri hari jumaat aku dimana aku akan menulis entri tanpa menekan button backspace atau tanpa membetulkan kesalahan ejaan yang telah dilakukan dan tanpa edit sepanjang menaip entri..jom sama-sama kita layankan..

Assalamualaikum.. ok ni entry typo friday aku yang pertama tak tau lah banyak mana typo aku kali ni... sebab aku kekadang teliti sangat dalam bab2 menaip ni... memang aku jarang baca semuala apa yang aku tulis ni.. kalau org punya aku bacalah.. tu pon tengok enty lah menarik ke tak... tapi sejak mendalami ilmu logging ni suka ke tak suka ke aku baca gak smapai habis.. bari kita tau apa yang kita nak komen kan?

Apa yang aku nak citer kat sini tak lah penting sangat.. cuma kekadang aku putus angin nak berblog ni.. tak tau lah kenapa..apa yang aku tau aku tak puas dengan apa yang aku ada dalam blog ni... suka sangat nak buat kelainan sampai org pun penig nak jekajah blog aku ni... dah lah blog tak macam blog... tapi tu lah ..aku sukakan kelainan.. orang datang  ke ta datang tu aku kisah janji aku puas dengan apa yang aku buat.. puas bia scipt yg aku oah menjadi dan dah pon aku gun apakai kat blog aku sekarang ni,,,

Aku kecewa.. yer lah aku tau aku tak ramai kawan2 dalam dunia blog ni.. dulu aku jarang BW.. sekarang jek aktive sikit... apa yang aku kecewa bila buat kontest ke segmen ke tak ada pon yg nak join... tapai tak pe lah aku tak kisah lah... aku rasa nak rarik balik segmen tu.. tapi aku kesian dan terharu gak pada yg dah join... anyway hadiah domain free tu aku akan simpan untuk pelawat bertuah yg tak jemu datang dan komen kat slenceblg ni.. siapa tu aku tak pasti.. tunggu dan lihat jelah... kalau aku rasa dia baik ...bagsu... dan aku suka cara di berblog dan aku nampak semangat pada diri dia untuk terus maju dala dunia blog ni aku akan bagi kat dia...

oklah aku rasa takat ni dulu lah..aku tak pastu ada tak typo kat entry ni... harap korang support adik tiri aku yg juga pengasas TYPO FRIDaY ni.....

Sekian terima kasih,
Potia Casadelarossa.


INCOMING SEARCH TERM :

typo friday, typoholic
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

12 comments:

  1. terjuih2 bibir nk baca typo friday incik potia ni. mula2 tu steady je. masuk ke tengah dh mula tergerak2 bibir tau..
    comel la kaler kuning kat atas tu. muhun pinjam sat. hehe, baby bayar la 2kupang-sewa sat je =)

    ReplyDelete
  2. @baby comel NAMA PON TYPO so kalau tgk keyboard mmg payah nak typo... perenggan kedua tu dah mula tgk tv sambil taip.. bila baca potia pon tak paham... ekekeke.. tp potia tahu apa yg nak di maksud kan...

    jgn lupa setiap RABU buat entry SILENCE DAY bagi ganti WORDLESS OK

    ReplyDelete
  3. kemain budet retus gitu si POTIAM ha ha ha.... muhun jam manjuk berjelah-jela... sotty malas nak repeat typo peraiday kan... mohomg potiam baca sume enteri2 dari hujung rambut samapi hujung kuku ibu jaki kaki ek.. ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  4. adeh..janganlah cenggitu bro... hmm , aku bukan tak sudi nak join...tapi aku memang terlalu2 sangat2 jarang2 join segala benda tu..boleh dikira dengan jari je.. anjurkan segmen, contest,ga pun aku tak pernah buat.. janganlah berputus asa bro... cuma yang aku boleh katakan kat sini.. andai nak traffic banyak kena selalu ushar isu semasa yang tgh hot2 dan upkan entri... dan kalau nak ramai komen kena bw sebanyak yang mungkin setiap hari... janganlah putus asa bro.... kalau ko putus asa, aku pun akan jadi putus asa jugak..yelah.. sebab kita kawan bro..kawan blogger..

    ReplyDelete
  5. xpelah potia, walaupun sambutn tak hangat tp ade gak sambitan dr blogger2 yg lain kan ?



    p/s : malas nak dleted word typo gak...haha :d

    ReplyDelete
  6. huhu perfevt entry bro takde tupeo langsung...

    ReplyDelete
  7. 1st time buat typo ni kan..
    tak banyk typo pun.. ^_^

    insyaAllah.. miga2 ada insan yng bertuah untuk dapat doamin free tu.. :)

    ReplyDelete
  8. @Hatimi Tahirruddin klu nak typo byk kena guna ipad pasti ramai typo dia ekekekek

    ReplyDelete
  9. keh keh keh bulih tahan jugak abang tiri aku ni punya tipo :p

    niway sapa kata tak ramai singgal blog lu?tamai je tak caye lu tanya deorang sendiri!!

    thanks abam tiri gua pailng sempoi sebab support typo friday wa..hehehe <3

    ReplyDelete
  10. krem otak gua baca. harap2 gua faham. haha

    mohon lanjutkan sikit kontest lu tu. gua tengah final ni, minggu depan habis

    ReplyDelete
  11. kah3 , ganas gak typo abang potia .

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Typo Friday #1 Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa