Latest News
Thursday, July 12, 2012

BISNES ONLINE JUAL KUCING GUNA POS LAJU

BiSNES ONLINE JUAL KUCING GUNA POS LAJU

Aku jeles bila orang boleh hidup bisnes Online guna blog, shopping online kat blog. Berkat kesabaran akhirnya aku berjaya buka satu syarikat Enterprise. Nama syarikat aku ialah E-KUCING ENTERPRISE.
Biasala bisnes baru bukak kena buka enterprise dulu. Syarikat aku ni cuma jual kucing je. Jual kucing secara Online. Semua harga berpatutan mengikut jenis-jenis kucing la.

Setakat ni bagi tahap permulaan sempena bulan Ramadhan yg bakal tiba aku promosikan cuma 3 jenis kucing sahaja. 
  1. KUCING DAGING.
  2. KUCING TELUR.
  3. KUCING PENCEN.
Syarikat aku memegang moto atau selogan penghantaran "DIJAMIN SAMPAI LUSA" kenapa lusa? sebab tolak hari ahad la, sebab posmen cuti time tu.

Setiap bungkusan akan di kenakan cas pos RM5.00 - Semenanjung.
RM8.00 - Sabah dan Sarawak. Bagi Negara Eropah penghantaran PERCUMA (sebab aku tak kenal lagi posmen kat sana).

Syarikat E-KUCING ENTERPRISE menjamin penghantaran selamat, kerana kami membungkus kucing-kucing yang di order tu dengan teliti. Kami menggunakan kertas minyak GRED A yang di jamin oleh SIRIM SIRAM.

Standard yg kami praktikan ketika membungkus kucing-kucing tersebut :
  • Membungkus hanya kucing-kucing yg segar, manja serta yg jinak-jinak sahaja.
  • Hanya kucing-kucing yg di mandikan sahaja akan di bungkus.
  • Bungkusan kami kedap udara (kalau  kucing-kucing tu berak tak de lah bau busuk)
  • Kertas minyak yang berkualiti sahaja di gunakan.
Contoh bungkusan di peringkat terakhir sebelum di balut/bungkus sepenuhnya adalah seperti di bawah. Sila rujuk gambarajah:

jual kucing online
Contoh Kucing telur 
Kalau berminat boleh rujuk katalog kucing-kucing yang nak di jual di sini.. KATALOG KUCING


Kami jamin kucing kami segar dari ladang sebab kucing-kucing kami di ternak oleh pengembala yang amat berpengalaman iaitu Dr. Norzaimah  yg di kenali sebagai IKAN PARI-PARI PUTIH bagi untuk menjaga kucing-kucing kelas atasan seperti di bawah.


Kucing kelas atasan

Bagi tujuan pergOderan (tempah) bolehlah hubungi seketeri syarikat kami melalui no telepon yang tertera di kaca TV anda Atau boleh terus hubungi CIK NUR MK SYAHIRAH, SITI PIRAA ENGKO, CIK MOHD LALAT.

Segala surat menyurat atau SMS, MMS, MMC, CCM, UUM, UITM, UM tidak di layan. Harap mak Long..


INCOMING SEARCH TERM :

bisnes jual kucing online, jual kucing guna pos laju, kucing online
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 comments:

  1. Ha ha ha ada jugak yang tak kijo aku suk ni ehem2 sapa2 ada masalah kesiahtan dgn hewan peliharaan kecuali dinasour sila dtg buat appointment dgn aku dulu ha ha ha ko potia x yah aaa walk in pun ok gak... kata business partner kan.. ha ha ha ko dah pulangkan kucen aku yg ko kidnap tu tak?? wa kaka ka thanks potia.. nice entry ni bertambah lebar le mulut aku ni tersenggin sensorang baca entry ni ha ha ha thank u...

    ReplyDelete
  2. ekekeke... sebenarnya nak buat entry serius x nak gelak2... last tu ayat mcm kelakor plak... terpaksa gelak.. ekeke

    ReplyDelete
  3. Aku baca 2 kali dah ni... weh dah nak kul 4 pagi ni bilo den nak tidur ni.. ha ha ha tak pasal2 aku dpt jadik DR kan.. ha ha ha doktor falsampah keh keh keh... mekceh potia jasa mu ku kenang... bila nak letak gambau macho ko kat blog ni... bagi up lagi traffic... kalau ko nak ko kidnap le gambau superman aku tuh ha ha ha aku bg green light... :P dah den nak titun nite2 potia... suk bangun2 mata mesti jadi panda bear ha ha

    ReplyDelete
  4. hakhakhak... potia2.. ni kompom sampi lusa ke potia. =P alolo comei sgt la gambar kucen2 kt atas tu...!=)

    ReplyDelete
  5. kah kah kah sejak bila wa tukar jantina weh?

    wa harap tahun depan lu perbesarkan lagi bisnes jadi E-KERBAUPENDEK pulak..time2 dekat tahun baru cina kompom laku!

    kah kah kah

    ReplyDelete
  6. gua cadang nak besarkan lagi kompeni kita ni, bagai mana partner? haha

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: BISNES ONLINE JUAL KUCING GUNA POS LAJU Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa