Latest News
Saturday, May 12, 2012

Selamber Je Aku Order ha ha..

Hmm.. dah lama dah rasanya aku tak buat entry pasal personal ni.. bkn pe.. tak ada pe yang dapat aku kongsikan sebenarnya... lain lah kalau aku retis... citer pasal berak kat sungai pon orang LIKE kat fB..
Hakahka...

Ok lupakan pasal berak tu... kenapa? sebab aku nak citer pasal makan.. kan tak lalu pulak korang nak makan.. hekehek... hmmm.. kenapa tajuk entry aku tu mcm pelik jek... hahaha.. nak jadikan cerita aku  keluar pegi jolok keluar duit kat Maybank ada la somewhere.. keluar je bank ada lah nampak satu restoran ni... (restoran ke?) hahaha... tetiba jek rasa lapar...

Aku dengan beberapa orang kawan2 aku pun setuju dgn cadangan aku nak ke kedai tu.. (kalau x setuju pon diorang akan kata setuju hakahka).. dah lepak kedai tu kami order la... hmm... lupa nak bagitau.. kedai ni jual Western Food je... kwn2 aku ni semua dah kenyang minum dgn makan french fries (betol ke ejaan ni) dengan minum jek... dan ada sorang ni ngada2 nak tiru aku.. dia order la Lamb Chop... sebelum aku order dia order dulu...

Hahahaha... Dgn selamba aku pon tukar order.. aku panggil si waitress kat situ (indon).. 

AKU:"kak saya nak tukar order boleh?...
INDON: "Boleh.. mau tukar apaaa...?
AKU: "Tak nak lah Lamb Chop tu.. Cancell ye...
INDON: "Habis mau mkn apa..?
AKU : " hmm... saya nak order 'CHOP STICK'..


Lepas amik order indon tu blah gi dapur... 2minit kemudian..... jeng... jeng... jeng....
Hahahaha... datang sorang lagi awek agak cun jgk lah... 


AWEK: "Bang ada order "CHOP STICK" tadi erk? 
AKU : Ye saya..
AWEK: Sini takde jual "CHOP STICK" bang..

Bagi nak cover malu baru aku terpikir.. aku order CHOP STICK ke tadi... hakhakhak macam mana aku boleh terOrder macam tu... padahal aku nak order CHICKEN CHOP.. sekali tersasul order CHOP STICK...



 Sepantas kilat aku mencelah..saya rasa akak tadi salah tulis kot... (hik hik hik..padahal aku yg salah sebut).
AKU : "Eh !! saya order "CHICKEN CHOP"..
AWEK : So.. CHICKEN CHOP ye? 1? goreng punya atau GRILL?
AKU : Goreng Punyer...


hahahaha... malu aku dalam hati.. tp member2 aku masa aku dok reOrder kat awek tu semuanya dah pengsan gelakkan aku... ada yg dah meleleh air mata tak henti2 gelakkan aku... termasuk lah aku..

Sian plak aku tengok indon yg amik order aku tu.. kena marah kot sebab salah tulis... hakahkak

Sumpah tak nak dah gi kedai tu..malu aku hakhakahka...

MORAL OF THE STORY: Chop stick dengan Chicken Chop adalah sesuatu benda yang berbeza.
P/s: Lain kali aku akan study order luar kedai sblm order kat waiter/waiteress tu... malu jek... ekekekekekekekekek.....




INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

8 comments:

  1. nak makan chopstick bang?miahaha

    ReplyDelete
  2. jom makan chop stick bang. awak belanja. haha

    ~u my everything ting ting ting~

    ReplyDelete
  3. keh keh... dah x perasan apa yg di order... hakahak

    ReplyDelete
  4. Chopsticks sebenarnya adalah gabungan chicken chop dan steak. Har har har!

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Selamber Je Aku Order ha ha.. Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa