Latest News
Thursday, October 10, 2013

Kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke

Kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke | Terkini berita mengenai kes berbalas tembakan antara sepasukan Pihak Polis (PDRM) dengan 3 suspek penjenayah di lebuhraya Duke dekat Plaza Tol Sentul pada jam 3.30 petang semalam (9/10/13).Yang mana dalam kes tembak menembak ini menyebabkan 3 suspek penjenayah tersebut mati di tempat kejadian.

Punca Kes Tembak Menembak Di Lebuhraya Duke

insiden petang Rabu itu bermula apabila sekumpulan penjenayah telah merompak seorang wanita yang mana wanita itu baru keluar dari bank. Di fahamkan cermin kereta wanita tersebut di pecahkan dan penjenayah tersebut merompak dan melarikan wang tunai sejumlah RM2000. Kebetulan Pihak polis yang berada di tempat kejadian sempat bertindak dan mengejar suspek yang melarikan diri menggunakan Proton Wira berwarna hitam. Perompak-perompak itu telah melepaskan tembakan terhadap pihak polis dan polis bertindak melepaskan tembakan balas yang menyebabkan 3 penjenayah tersebut maut dalam kejadian tersebut.

Kecekapan Polis dalam Kes Tembak Menembak harus di puji

Syabas !! di ucapkan kepada pegawai Polis yang terlibat dalam insiden ini. Kecekapan dan kepantasan anda seharusnya di puji. Tanpa tindakan pantas kemungkinan penjenayah tersebut masih bebas dan kejadian rompakkan bermotorsikal terus berlesuasa di luar sana dan ramai lagi yang kaan menjadi mangsa terutamanya kaum wanita. Sekalung tahniah kepada PDRM kerana jarang-jarang kita dengar anggota Polis maut dalam Kes berbalas tembakan dengan penjenayah ini.

Gambar-gambar Kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke

Beberapa keping gambar berkaitan kes berbalas tembakan di lebuhraya Duke semalam. Sumber gambar daripada google image.

Kes Berbalas Tembakan dengan penjenayah Di Lebuhraya Duke 09 oktober 2013

Kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke 2013

punca sebenar kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke

gambar kereta milik penjenayah Kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke



INCOMING SEARCH TERM :

Kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke,KES TEMBAK DI LEBUHRAYA DUKE 9 OKTOBER 2013, Punca sebenar kes tembak menembak di Lebuhraya Duke, Perompak Ditembak Mati Di Lebuhraya Duke
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 comments:

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Kes Berbalas Tembakan Di Lebuhraya Duke Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa