Latest News
Thursday, January 10, 2013

Segmen Jiakreatifelt: Pencarian bloglist 2013

Assalamualaikum dan salam hormat,
Seperti yang pernah aku katakan pada ENTRY INI aku nak jadikan tahun 2013 ni sebagai tahun aku rajin blogwalking, Komen dari blog ke blog, Join segmen sana sini.

Ok kali ni Masa aku jalan-jalan ke Blog MUJA SI COMEL aku ada nampak dia join satu segmen ni. So aku tak nak ketinggallan nak join sama. Mana aci dia jek nak join. Kan Muja Kan?

Segmen ni anjuran www.jiakreatifelt.my dan kalau korang nak join juga sila klik banner cun kat bawah ni
klik banner untuk join

Syarat-syarat segmen ni mudah saja;
  1. Follow blog cantik dia.
  2. Buat entry tajuk : Segmen Jiakreatifelt: Pencarian bloglist 2013
  3. Dalam entry korang tu mestilah ada banner di atas.
Untuk keterangan lanjut sila ke blog beliau dengan klik banner di ata.

*SilenceBlogz sentiasa menyokong Segmen dan Kontest yang di anjurkan oleh blogger. Moga dapat merapatkan lagi Ukhwah sesama kita.

Apa lagi jom join segmen bloglist Jiakreatifelf ni cepat !! sebab bakal berakhir pada 13 januari 2013


INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

7 comments:

  1. InsyaAllah sat lg adik join ye :)
    Selamat bersegmen ye..

    ReplyDelete
  2. wah selamat bersegmen...mmg luar biasa betul azam nak join segmen tu...hehe

    ReplyDelete
  3. terima kasih kerana sudi joined:) dah follow sini 418

    ReplyDelete
  4. @Hatimi Tahirruddin ekekeke... perli je nampak... hakahak target ALEXA 100,00 sekarang 276,827

    ReplyDelete
  5. tahun ni potia nk rjin join segmen? if aku buat segmen nnti join eh.. huhu

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Segmen Jiakreatifelt: Pencarian bloglist 2013 Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa