Latest News
Saturday, November 17, 2012

TYPO FRIDAY #3 DOMAIN FREE LAGI

Hari ni agak lambat lagi aku mempublish Typo Friday... asal jumaat jek aku mesti lambat.. asal lambat jek mesti jumaat kan.. ni kira entry express yg aku nak buat ni... sejak 2-3hari ni agak sibuk sikit aku sampai takde masa nak buat entry... typo friday pon autut buat hari jumaat tapi ni dah pagi sabtu baru ada masa nak buat... adeh... a;maklumlah aku membizykan diri di hospital lagi kali ni.. aklai ni aku membizykan diri di hospital sg,buluh plak.. best kat sana... saiz hospital agak besar dan perkhidmatan yg agak canggih dengan sistem sukurity yag agak ketat...

Ok straight to the point... seperti yang korang sedia maklum.. Segmen Silence day of wednesday dah berlalu beberaa hari lepas.. so dah dapat tau kan sape pemenangnya? tahniah paripariputih aka akak tiri keran random dot org pilih beliau...
TYPO FRIDAY #3 DOMAIN FREE LAGI

Seperti yang korang sedia tak aklum... aku memeng berhasrat nak semua kawan2 aku guna domain untuk blog korang... so hasrat aku dalam setahun aku nak bagi dmain free kat korang 2 kali setahun... so aku tak nak mcmam tu.. kali ni kalau boleh aku nak bagi domain free setiap bulan... nah amik ko... biar org buat sekali sekala.. tapi aku nak baut sekali berkala-kala... ekekkeke...

Hmmm... domain free aku sponsor kat korang.. ni aku nak tanya ada tak kat sini nak bagi sponsor hadiah-hadiah lain? tak kisah llah.. hadiah apa yg korang nak bagi... untuk tempat kedua dan tempat ketiga... wapalaupun hadiah topup rm5 pon tak kisah asalakna iklah dari hati yag suci murni...

Kali ni bukan segmen.. kali ni aku nak buat GAME !!! game apa? tu rahsia la... tapi mmg mencabar lah...

nak tau tunggu dah lihat.. antara specifikasi game ni adlaah seperti erikut:
  1. Menguji kepantasan.
  2. perlu print screem.
  3. Ketangkasan mata dan tangan..
  4. an lain-lain lagi  lah..
tu serna sedikit jek lah..

Nka tau apa dia kena rajin-rajin datang kemair lah ye..
keistinewaan sponsor bersama ialah.. Kontest game ni akan berlangsing do blog-blog yg mengambil bahagian... bukan di sini sahaja.. so sape2 nak join boleh koin kat blog-blog yang menyeponsor hadiah ni.. contoh kalau ada 3 blog yg sponsor.. maknanya ada tiga blog yg akan hostkan benda alah ni.. dan hadiah utama akan di sponsor oleh SilenceBlogz dan blog-blog yang amikk bahgian...

Perserta yg nak amik bahgiam tak memerlukan requirement yg susah.. sekadar buat entry dan upload print screeen yg korang print screen dari blog-blog yg hostkan game... that alls...

Contoh game adalahk seperti di bawah:
itu je hint game yg dapat di berikan...

INI AUTO PUBLISHED!! SAJE BUAT PUBLISH LAMBAT-LAMBAT.. TUAN BLOG TIADA SEMENTARA WAKTU.


INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

8 comments:

  1. Uiiit manyak wooo typiok dia.. Sok abah mk babab kang padam muka :p
    Garu pala sat baca pasal ni. Ok. Paham dah.. Kita nk sponsor hantaran serba satu blh?? Hehehe.. All the best to u abg potia :)

    ReplyDelete
  2. Walaupun tuan belog tak berapa nak ada on9 akak tiri ni ttp setia nak mengkomen2 kat sinih...

    kemain lagi nak bagi hadiah.. kan... kena tengo game apa lau tak main pung maybe nyibuk2 kan diri kat sini bukan x mo join tapi bagi laluan kat org lain le pulak menang... ^_^


    p/s: mohon jaga kesihatan adik tiri tu... jangan lah dah sakit tak boleh nak balance diri pung masih berteguh nak bekerja ye harap maklong ^_^

    ReplyDelete
  3. Naaaaaaaaaaaak sponsorrrr . Hahah *kenyit mata

    ReplyDelete
  4. huishh mcm best la plak...siap ada game...

    ReplyDelete
  5. wahhhh...jarang org buat game ni....mcm best ja...hee

    ReplyDelete
  6. hahahaha , kite gelakkan typo die < muhun jangan marah . :P

    Macam best je game tu >.<

    ReplyDelete
  7. blog bro pun loding laju..ok je bg saya.

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: TYPO FRIDAY #3 DOMAIN FREE LAGI Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa