Latest News
Saturday, November 10, 2012

TYPO FRIDAY #2 - Belated Typo Friday ekekek..

Salam hormat.. sari berita Typo..
KUALA LUMPUR : Diesebakan aku membizikan diri aku di snaa sini sebab urusan kerja yang makin banyak yang mana tidak dsebanyak gaji ayng aku dapat.. so typo Friday di tunda sehari alh... sebab tu aku namakan dia belated typo friday.. boleh?? korang ingat hari jadi jek ke boleh buat hapy belated birthday?? Typo pon boley.. ekekeke...

Eh! luapa palak nak bagitau ni haa.. apa itu typo Friday?

Typo Friday atau lebih dikenali sebagai hari jumaat salah taip bersepah-sepah adalah merupakan idea adik tiri aku MK Syahir untuk entri hari jumaat aku dimana aku akan menulis entri tanpa menekan button backspace atau tanpa membetulkan kesalahan ejaan yang telah dilakukan dan tanpa edit sepanjang menaip entri..jom sama-sama kita layankan..
 Nampak tak? ekekek saje jek bagi korng tak nakpak.. klau nak nampak klik jek kat link tu.. secara AUTOMATEMATIK di gi kat blog adik tiri aku tu.. kat situ korang boleh lah baca apa yang nak di sampai kan...

Korang nampak tak kt atas tu?? tu bahagian tajuk dia... tu bukan citer sebanar...
Tapi ni tajuk entry ni yang sebenar..

BERITA HIBURAN : TEMUBUAL BERSAMA RETIS BLOGGER DAN RETIS DANGDUT YANG HOT.

Ganas tak tajuk yg aku buat tu.. hahahah.... eh!!! silap style gelak pulak.. ekekekek... minggu lepas pagi2 buta tu mmg time aku online lahkah.. dok narong-boring aku buka google pelas.. tak de oram onlinef pon.. so try lah main meset-mesej.. hmmmm... ada jawapan...

Orang pertama aku Pm ni haaa...  tak kenal baik berenti berblog... ekekek
 ekekek... minta tips nak jadu hulk hogan kat brader ni www.benashaari.com ... aku dapat tau dia ni main gym... so minta tips la sikit.. dulu 4 tahum maim gym.. tapi sejak masuk spital berat badan aku turun mendadak... dah dekat 4 tahun jugaklah tak mengangkat berat ni... so aku mintaj tip kat bro ni protin jenis pe yg sesuai... dulu ada org nak uide.. tp skrang gym kat  mana pon aku tak tau... nak gi celebrity fitness tak berapa nak mampu.. takat gi jalan2 kat dlaam tu selaulu jek... ekeke... so "nitrotech" solutionnya...
dah malas nak tulis pnjagng2... kang takut hangpa tak paham palak..

Ni palak retis dangdut yang HOT di temubual di kedai mamak bawah pokok ubi kayu juga pada mingfu lepas... nak tau sape? tengoklah sendirik...
Ok!!! dah tau dah sape penyanyi dangdut tu? kalau dikalangan kita dia ni memeang selalu aje ronda2 kat blog.. dia ni tak lokek nak nak BW.. aku senang denga dia ni. tak lah sombong mamcam artis2 lain... ada kau tanya dia soklan cepu emas... "dah keje ke suri rumah tangga?" dia jawab suri rumah tinggap...ekekek... nampak sangat umah dia takde tangga....

Pastu at last dia tanya aku sesuatu... nampak tak kat atas tu??? "hurmm.yep. tapi bukan umah lana, heh3 abgpotia, bleh kita tny sesuatu? apa maksud potia casadelarossa?...
Apaa maksud dia erk? nak tau tanya dia sendirik...

Nampak tak dia tu alert orangnya.. tak ramai yg tanya kat aku pasal nama aku tu... tp dia tanya...ekeke dah lahk aku tak tau lah banyuak mana typo aku kali ni.. maaf sebbb aku tak suka baca balik apa yg dah aku tulid... orang punya jek aku bacsm semual..

Jom buat satu revolusi baru !! Typo Friday Setiap Jumaat.
Supported by : Adik Tiri

Sekian Berita huburan mingu ini,
Potia Casadelarossa.


INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

13 comments:

  1. amboi...melampau2 typonyer...nasib baik paham...hahaha...mcm bes je main typo2 cmni kn...cepat ckit siap entry, xperlu nak padam2..hihi

    ReplyDelete
  2. tergeliat gigi nak sebut hurup. agaga

    ReplyDelete
  3. tertelan sekejap lidah waktu nak baca entri typo hippo ni hahaha.

    ReplyDelete
  4. belated typo friday....

    nak tanya gak apa maksud potia casadelarossa... macam bunyi sepanyol... tapi tak nak tanya sebab masing-masing punya hak tersendiri untuk guna nama pena apa...
    pernah usha kat 'about me' tu... still tiada jawapan di situ....

    ReplyDelete
  5. Apa kes belated nak hampir sebulan ke?? mue he he he :P

    ReplyDelete
  6. wa pun bole buat typo friday ni ke?
    ehhh hehehe ..

    ReplyDelete
  7. okei next friday nak cuba try la typo friday ni... smpi skang belum sempat lagi nak join typo friday ni...

    btw potia, ni chat jenis amende ni? chat kat nset ke ape?

    ReplyDelete
  8. hahah ni typo saturday ni....

    ReplyDelete
  9. mak ai, manyak tau typo dia :p
    wah bina otot. hebat tu. nanti leh sumbang sket otot tu kat baby ni..

    ReplyDelete
  10. tergeliat mata baca ini entry..ayoo..haha

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum abgpotia.

    Ada jugak yg jadi abgPOPIA kang,hahahha.

    Yela..rumah kita memg takda tangga..ada tingkap je,huk3 (-_-)

    Terima kasih abgpotia.. sangat menghargainya.. terus dapat ilham buat entry ya :p hehehe.

    Satu lagi..maaf lambat kesini..baru sempat online malam ni :)

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: TYPO FRIDAY #2 - Belated Typo Friday ekekek.. Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa