Latest News
Monday, September 10, 2012
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

26 comments:

  1. tiada yg kekal lam dunia ni...

    ReplyDelete
  2. sedeyyy..sobs..sobs :'(
    girl tu sakett..hurmm..cian boy tuh..

    ReplyDelete
  3. jika aku ingin menagis,izinkan aku menagis dalam hujan lebat,agar orang lain tidak tahu aku sedang bersedih..:( really sedih video ni..:'(

    ReplyDelete
  4. walaupun jauh...diorang tetap setia..tp akhirnya x dpt b'sama jgk...sedihnyeeee =(

    ReplyDelete
  5. kenapa org rasa video nie mcm ade kaitan dgn potia ekk?? anyway, it's really a touched video..(T_T)

    ReplyDelete
  6. ehh!! ehh!! adik cm teringat sesuatu la abam..kisah abam pn cmni jgk ann..hrp abam tabah hdpi semua ni okey :')

    ReplyDelete
  7. it's a very very very long distance indeed :'/

    ReplyDelete
  8. remember what she said? smile, smile, smile.. senyum tu terapi paling baik..
    ~hati saya tersentuh tgk video ni, xtau nk komen apa. tp sekurang2nya kita tahu dia pergi tinggalkan kita sbb mahu menghadap tuhan Maha Pencipta

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum..potia.

    Maafkan saya, kalau apa yang ditaip disini agak kasar dan sebagainya..

    Saya tidak mengenali..atau memahami awak..jauh lagi untuk memahami situasi,kehidupan yg telah dan sedang awak lalui..

    Cuma izinkan sya berkata sesuatu..

    Urm.. apapun yang telah terjadi dan sedang terjadi dalam hidup saudara, saya doakan semoga tabah menghadapinya.. ini semua ujian dari Maha Esa..yg mencipta saudara dan saya..DIA berhak sepenuhnya keatas kita.

    Saya doakan saudara tidak membiarkan diri berendam airmata, sedih dan duka terlalu lama.. boleh punah, rosak jiwa..

    Dan,malu nak habaq..tpi habaq jugak, sayang sama abam potia! hahahaha. Sayang sesama manusia >_< Hurm,semoga blog ni jadi medium tuk bangkit ya! ^_^

    #komen takde kena mengena ngan entry,keh3

    ReplyDelete
  10. yang dah pergi biarkan pergi.. :(

    ReplyDelete
  11. sedih weyh..kuatkan semangat ye potia..

    ReplyDelete
  12. teringat kisah lama...


    sedihnya..T__T


    kuatkan semangat yew potia

    ReplyDelete
  13. T_T teringat kekasih hati yang pergi jauh.. oh rindunya pada dia.. sobs..sobs..

    ReplyDelete
  14. gua rasa besalah lak buat sumorang sedih. T_T

    *nak say something, tapi. ermm

    ReplyDelete
  15. Sedihnya :-( Rasa nak nangis jak...

    ReplyDelete
  16. sebak sungguh buat KA yg berjiwa sensitif & lembut ni hehe

    ReplyDelete
  17. kita cuma merancang, Allah juga merancang..tapi perancangan Allah sangat sempurna..

    ingat bro, Allah dah susun semua tu..ada hikmahnya..Allah lebih sayangkan beliau dan Bro Amy..InsyaAllah

    ReplyDelete
  18. @Bluewendy That right.. tp memori tak nak pergi nak wat mcna yek?

    ReplyDelete
  19. Pretty section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently fast.

    Visit my website - how to get ex Boyfriend back

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Long Distance Relationship Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa