Latest News
Monday, August 13, 2012

BLOG ADIK AARON AZIZ


Ini Aaron Aziz
Ini bukan Aaron Azis
Sebut je pasal OMBAK RINDU semua orang tahu sape heronya.. Tapi bila cakap pasal Aaron Aziz (bukan nama sebenar) ada adik perempuan yang cantik lagi menawan kalbu dan bertudung siapa yang tahu?? tu la korang cuma tahu pasal benda panas-panas je. Apa yang aku tahu dari sumber-sumber yang tidak boleh di percayai adik Aaron Aziz ni seorang blogger jugak.

Ramai gak lah aku tengok follower si adik Aaroz aziz ni.. ada gak di kalangan artis-artis.. yer lah abang dia artis.. Eh !!! lupa plak aku nak perkenalkan korang sape adik Aaron aziz tu. hmmm... nama dia Siti Khadijah Aziz blog dia ni banyak story-mory pasal kehidupan, lawak ada la jugak pasal Sengal - Mengal ni. Tapi dia nia suka sangat dengan Doodle - Moondle ni. Aku terharu bab!! dia buat doodle muka aku cute giler hakhakhak.. cuba tgk ni..
PC - Potia Casadelarossa

Kompom korang jeles punya..Eh!!! bukan tu jek.. aku sebenarnyer respek - apek dgn dia ni pandai gak dia design blog.. tengok header dia cun tak??
BLOG ADIK AARON AZIZ
Cik Teddy Conner
kalau senang-senang pegi la blog dia, untung-untung dapat Doodle cute FREE !! ni link blog dia cikteddycorner.blogspot.com
Korang mesti nak tau kan kenapa aku wat entry pasal dia ni kan? bukan pasal apa pon.. aku cuma geram ada ke patut di tuduh aku kentut masa dating interview dengan dia semalam. Masa tu kitorang adakan sesi temuramah kat Restoran SENGAL Cafe. Ok gak restoran tu.. tokey cafe tu la yang suruh kitorang Review blog adik Aaron Aziz (bukan nama sebenar) ni untuk majalah hiburan Mangga MEMPELAM keluaran MARCH 2012 nanti. hakhak... kenapa aku gelak??? sebab gambar aku pon ada gak kat situ sambil posing maut dengan abang dia.. gambar mana?? tu... tu... tu haaa... tu yang kat atas sekali tu... ekekekeke...
ensem tak ensem je aku klu di bandingkan dgn abg dia.. tapi kalau tengok kot tepi aku lebih jambu dari abg dia khakhakahak (mula dah sawan sengal aku datang..)
Masa Interview malu-malu Kambing je..


Untuk tidak parah lagi aku nak bagitau lah kat korang.. kami bukan sape-sape pon... cuma sekadar memenuhi segmen KENALI BLOGGER SENGAL anjuran GENG BLOGGER SENGAL. Senang-senang jempotlah datang memeriahkan group "tak femes ni..tapi sengal..."
GBS -Geng Blogger Sengal

Nota : Kepada bro Aaroz Aziz jangan Saman plak kalau terbaca artikel ni ye.. kami sekadar bergurau. Dan kami kagum dengan Bro.. keep it up bro...


INCOMING SEARCH TERM :

repost, review, blog adik aaron aziz
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

13 comments:

  1. dah baca & tergelak, maksudnye apa tu eh?? ;) maknanye suka.....

    ReplyDelete
  2. teddy tu adik saya lah, bukan adik aaron :P

    ReplyDelete
  3. @LaLa mhdnorhakhak ni review sengal lah... siti khdijah binti Aziz ekekeke

    ReplyDelete
  4. bro aku punya bila lagi haha..jgn marah bro gurau2 pagi raya eh belum lagi pagi puasa

    ReplyDelete
  5. hahaha.. nnt2 ada la tu... jgn risau la phat

    ReplyDelete
  6. ha ha ha potia ni, ppp cepat2 gi kat blog adik si abam "aaron ajis" chettt tipah teripu keh keh keh rupe2 nya si cik teddy... ha ha ha apakah... rasa macam dalam rancangan WAKENABEB sude.... ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  7. hakahka ni entry lama la PPP cuma republish jek.. jam 4.48am td buat.. lepas ping dalam masa 6jam ni dah dekat 778org view hakhak ... tertipu gamaknya ekekeke

    ReplyDelete
  8. dasyat sih penangan aaron aziz =) mekaseh ^^

    ReplyDelete
  9. eh Potia apsal aku tatau pasal segmen ni?ni yang rasa nak bawak diri dalam guni 4x400 kuak kupu2 ni

    ReplyDelete
  10. perghh..untunglaa baru post brapa minit dah jadi popular post..ekekeke

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: BLOG ADIK AARON AZIZ Rating: 5 Reviewed By: Potia Casadelarossa